Zuzendaritzak argudiatu du instalazioak auto elektrikoen fabrikaziora egokitzeko egin duela, baina ez ditu kontuan hartu sistema berriak langileen osasunean izango dituen ondorioak. Izan ere, horrek nabarmen okertuko du lanpostuen ergonomia, eta langileen lan osasuna baldintzatuko du.
Multinazionalak mehatxu egin dio enpresa-batzordeari eta akordioa sinatzera behartu nahi zuen. Sinatu ezean, mehatxu egin zuen Landabenen ibilgailu elektrikoak egiteari utziko ziola, eta, beraz, fabrikaren etorkizuna arriskuan jarriko litzatekeela.
Azkenik, kexu dira ELA, LAB eta CGT, UGT eta CCOO sindikatuek “men egin diote multinazionalaren eskaerari, langileen interesen". Multinazionalak argudiatu du auto elektrikoen eta errekuntza-autoen fabrikazioa txandakatzeko aukera ematen dion sistema bakarra dela, baina ELAk, LABek eta CGTk gogorarazi dute badaudela beste aukera batzuk langileen osasuna kaltetzen ez dutenak.
Gauzak horrela, beste aukera batzuk aztertzea eskatzen dute. Argi diote badirela beste aukera asko erabat bideragarriak direnak eta, gainera, diru publikoa jasotzen dutenak.
Ibilgailu elektrikoen eta errekuntzakoen fabrikazioa lantegiaren etorkizuna bermatu nahi dute eta Foru Erkidegoan jarraitzea nahi dute, baina, gaineratu dutenez, plantillaren segurtasuna eta osasuna errespetatu eta bermatuko dituen kalitatezko enpleguan oinarritu behar da hori.