Fukushimako zentral nuklearra oso urrun dago azken hatsa ematetik. Egunak joan, egunak etorri, erradioaktibitateak protagonista izaten jarraitzen du, ez hango lurretan bakarrik, Ozeano Bareak ukitzen dituen gero eta herrialde gehiagotan ere bai. Garoñakoa lo dago oraingoz, eta datorren urteko erdialdean erabakiko da harekin zer egin; ezin jakin koma luzatuko dioten, esnatuko duten ala behin betirako hiltzen saiatuko diren.
Euskal Herrian abiadura handiko trena dugu galdera ikur handi baten pean. Azken urteetan egindako inbertsioa Euskal Herriaren historian lan publiko batean egindako handiena izango zen ziur aski, eta diru hori zakarrontzira botatzea gogorra egiten zaio administrazioari. Ezin esan, baina, alternatiba ona denik; jada teknologikoki zaharkitzen ari den lan batean diru gehiago jartzeak hotzikara ematen du, batez ere aireportu eta itsas portu guztiak azpierabiliak ditugunean.
Urte berri on!
Dakota Access oliobidearen kontrako protestengatik zigortu du Ipar Dakotako epaimahai batek erakunde ekologista, Energy Transfer Partners enpresak salaketa jarri ostean. Standing Rockeko sioux tribuak protesten erantzukizuna bere gain hartu du.
Koalizio abertzaleko hiru ordezkariek ohar baten bidez euren "frustrazioa" adierazi dute proiektu fotovoltaikoa ezin gelditzeagatik: "Egoera horren aurrean, ez gara legegintzaldia amaitzeko indarrez sentitzen". Proiektu honi ez! plataformak salatu du EH Bilduren... [+]
Datorren udaberrian, Stop AHT Zundaketak ekimenak bi urte beteko ditu. 2023ko maiatzean, ADIFek Itza, Sakana eta Goierriko udalei jakinarazi zien zundaketa geoteknikoak eta beste jarduketa batzuk egingo zituela AHTaren Nafarroako korridorea Euskal Y-arekin lotzeko alternatibak... [+]
Josu Estarrona EH Bilduko Arabako senatariak egindako galderari erantzun dio Espainiako Sustapen Ministerioak, eta hor berretsi du Ezkioko aukera zailtasunez beteta dagoela.
Satorralaia plataformak Donostiako Metroaren Mirakontxa-Easo zatiko lanek “%164ko gainkostua” izan dutela salatu zuen joan den astean, eta, horren harira, EH Bilduk gainkostu hori argitzeko eskatu du, Eusko Legebiltzarrean erregistratutako galdera sorta baten bidez.
Elkarretaratzea egin zuen Aiaraldeko Mendiak Bizirik plataformak atzo Laudioko Lamuza plazan, Mugagabe Trail Lasterketaren testuinguruan.
Satorralaia plataformak eman du gainkostuaren berri, informazioa Jaurlaritzari eskatutako txosten batetik aterata. Donostiako metroaren Mirakontxa-Easo zatiaren lanak 53 milioi eurotan esleitu ziren, eta egungo aurrekontua 139,4 milioi eurokoa da. Donostiako metro-pasantearen... [+]
"Gasteiztik egin ezean, ez da egingo", adierazi du PSNren bozeramaile Ramón Alzorrizek. Kontra azaldu dira Geroa Bai, UPN eta PP.