Urrezko Maskorra Venezuelara

  • Banatu dira 61. Donostiako Zinemaldiko sariak. Pelo malo film venezuelarrak irabazi du film onenaren Urrezko Maskorra.


2013ko irailaren 28an - 00:00
Azken eguneraketa: 2014-03-25 09:12:03
Mariana Rondonek zuzendutako filmak ama-semeen harreman korapilatsua du ardatz.

Honakoa izan da 61. Zinemaldiko Sail Ofizialeko palmaresa:

Film onena: Pelo malo (Mariana Rondon).

Zuzendari onena: Fernando Eimbcke (Club Sándwich).

Emakumezko aktore onena: Marian Álvarez (La herida).

Gizonezko aktore onena: Jim Broadbent (Le week-end).

Epaimahaiaren sari berezia: La herida (Fernando Franco).

Gidoia: Quai d'Orsay.

Argazkia: Caníbal (Pau Esteve).

Sari nagusi horiez gain, Zinemaldiak beste lan batzuk ere nabarmendu ditu hainbat aipamenekin:

Euskal film onenaren Irizar saria: Asier eta biok (Aitor eta Amaia Merino).

Kutxa Zuzendari Berriak: Of horses and men (Benedict Erlingsson).

Horizontes Latinos: O lobo atrás da porta (Fernando Coimbra).

Zinema eraikitzen: La salada (Juan Antonio Hsu).

Bestelako begirada: Jeune et jolie (François Ozon).

61. Zinemaldia ixteko ekitaldia osorik ikusi beheko bideoan:


Kanal honetatik interesatuko zaizu: Zinemaldia 2013
Juan José Campanella
"Ez zaizkit interesatzen tentaziorik ez duten heroiak"

El hijo de la novia arrakastatsua eta El secreto de sus ojos Oscar baten garailea zuzendu ditu Campanellak, besteak beste. Buenos Airesen jaioa, Argentinako Arte eta Zientzia Zinematografikoen presidentea da eta bere azken pelikulak zabalduko du Donostiako Zinemaldia:... [+]


Kopiatu madarikatuok! (eta irabazi Zinemaldiko kartel lehiaketa)

Donostiako Zinemaldiko kartel lehiaketa abian da gaurtik. Aukera paregabea iazko Sail Ofizialeko kartelaren plagioa gogora ekartzeko.


Magikoa, sinesgaitzegia agian [The young and prodigious T.S. Spivet]

Jean-Pierre Jeunetek Amelieren ildotik doan beste film bat egin du, pertsonaia miragarri eta sinesgaitz samarra protagonista duena.


[Sail Ofizialaren balantzea] Ama-seme latinoak atzealde grisarekin

Nahiko itxurosoa zirudien palmaresa Club Sándwichek eta Pelo malok irabazi dituzten bi sari handienekin hondatu dute.


Kritika eta publikoa bat etortzen direnean [Zabaltegiren balantzea]

Kritika eta publikoa bat etortzen direnean, pelikula batek ikusleen txaloak eta kritikarien laudorioak jasotzen dituenean, aintzat hartu beharreko obraren aurrean gauden seinale. Horren adibide dugu Hirokazu Kore-eda zuzendari japoniarraren Soshite chichi ni naru/Like father,... [+]


Turista Bosniako gerran [For those who can tell no tales]

Bosniako gerraren arrastoek turista australiar batengan duten eragina erakusten du Jasmina Zbanicen For those who can tell no tales filmak.


Zuk non duzu zauria? [La herida]

Pertsonaia-ikerketa da Fernando Francoren La herida filma. Faktura aseptikodun lana, Marian Alvarezen interpretazio sendoan oinarritzen da.


Koktel indartsua [Prisoners]

Generoak nahastea ez da erraza eta beti ez da ongi ateratzen, baina filma gai denean thriller trebe bat drama garratz batekin naturaltasunez uztartzeko, gai denean koktelera berean eskaintzeko suspentsea, tentsioa eta korapilatzen den trama batetik, sufrimendua, giza... [+]


Probokazio gazte eder sotila [Jeune et jolie]

Gaztea eta ederra da Jeune et jolie filmeko protagonista. Ez du premia ekonomikorik, ez familia arazorik, ez txikitako traumarik. Orduan, zergatik? Zergatik erabaki du 17 urterekin prostituitzea? Beharbada horrexegatik, bizimodu burgesak sortzen dion asperduragatik,... [+]


Idatzi ezazu berriz, Egoyan [Devil’s knot]

Ia genero bihurtzeraino hedatu den epaiketa-film (trial film edo courtroom drama ingelesez) horietako bat da Atom Egoyanek Sail Ofizialean aurkeztu duen Devil’s Knot.


Gaindituta [Amaren eskuak]

Burua galtzen hasi dela-eta ama ospitalera eraman dutenean desegin da Nereak daraman bizimoduaren oreka hauskorra: bikote harremana, alaba, lana eta orain ama zaindu beharra gehiegi da pertsona bakarrarentzat. Hala abiatzen da Amaren eskuak filma. Beteta zegoen edalontziak... [+]


Pilotu automatikoarekin gidatutako trena [The Railway Man]

Pilotu automatikoarekin zuzendutako film horietako bat da The railway man, gerrak eta torturak eragindako traumak ardatz dituena, baita horiengatik mendekua hartzeko gogoa ere.


Nola moztu zilbor hestea minimalismoz [Club Sándwich]

Ama-semeen arteko zilbor-hestea apurtzea da Club Sándwich filmeko gaia eta estilo minimalistan kontatua dago.


Biolentzia, biolentzia, biolentzia [Tian zhu ding / A touch of sin]

Eta biolentzia gehiago. Biolentziak inguratzen gaitu, biolentoak gara. Hala berresten dute albistegiek, eguneroko gertakariek. Zinemak, baita aurtengo Zinemaldiak ere, zeharka edo zuzenean pelikula ugaritan jorratu du gaia. Dagoeneko saturatuta gaude, anestesiatuta,... [+]


Eguneraketa berriak daude