Atxondo eta Elorrio arteko abiadura handiko trenaren zatiko obrak hasi direla baieztatu du Atxondoko AHTrik Ez! plataformak. Beren arabera, hango bizilagunak jadanik hasi dira kalteak nozitzen, kamioien joan-etorriek sorturiko lokatza eta hautsa dela eta. Herritarrek mobilizazioei ekin diete.
Plataformatik adierazi dutenez, AHTren obrak hasiko zirela zurrumurrua zabaldu bezain pronto elkartu eta erantzuna emateko prestatzen hasi ziren Atxondon. Baieztatu ahal izan dutenez, obretarako materiala pilatzen hasi dira jadanik, horretarako kamioiek herri bideak erabiltzen dituzte eta auzkokideak haien zarata eta hautsa ari dira jasaten.
Ez da nolanahiko lur mugimendua izango, tren lasterra egiteko betelanek 10.000 metro koadro lur hartuko luke plataformaren arabera, hau da, hamar futbol zelai adina. Atxondo alderik alde gurutzatuko duen 1.754 metroko zubibidea aurreikusten du proiektuak, besteak beste, metro askoko lodierako zutabeekin: "Zutabe horiekin guztiekin pareta efektua egingo luke bistara eta kalte ekologiko ugari eragingo lituzkete inguruan", diote.
Mobilizazioekin hasiak dira jadanik. Hala, azaroaren 9an mendi martxa egin zuten AHTk kaltetuko dituen inguruetan barrena, eta informazio mahaiak ere jartzen hasiak dira elizateetako azoka eta bestelako tokietan.
Dakota Access oliobidearen kontrako protestengatik zigortu du Ipar Dakotako epaimahai batek erakunde ekologista, Energy Transfer Partners enpresak salaketa jarri ostean. Standing Rockeko sioux tribuak protesten erantzukizuna bere gain hartu du.
Koalizio abertzaleko hiru ordezkariek ohar baten bidez euren "frustrazioa" adierazi dute proiektu fotovoltaikoa ezin gelditzeagatik: "Egoera horren aurrean, ez gara legegintzaldia amaitzeko indarrez sentitzen". Proiektu honi ez! plataformak salatu du EH Bilduren... [+]
Datorren udaberrian, Stop AHT Zundaketak ekimenak bi urte beteko ditu. 2023ko maiatzean, ADIFek Itza, Sakana eta Goierriko udalei jakinarazi zien zundaketa geoteknikoak eta beste jarduketa batzuk egingo zituela AHTaren Nafarroako korridorea Euskal Y-arekin lotzeko alternatibak... [+]
Josu Estarrona EH Bilduko Arabako senatariak egindako galderari erantzun dio Espainiako Sustapen Ministerioak, eta hor berretsi du Ezkioko aukera zailtasunez beteta dagoela.
Satorralaia plataformak Donostiako Metroaren Mirakontxa-Easo zatiko lanek “%164ko gainkostua” izan dutela salatu zuen joan den astean, eta, horren harira, EH Bilduk gainkostu hori argitzeko eskatu du, Eusko Legebiltzarrean erregistratutako galdera sorta baten bidez.
Elkarretaratzea egin zuen Aiaraldeko Mendiak Bizirik plataformak atzo Laudioko Lamuza plazan, Mugagabe Trail Lasterketaren testuinguruan.
Satorralaia plataformak eman du gainkostuaren berri, informazioa Jaurlaritzari eskatutako txosten batetik aterata. Donostiako metroaren Mirakontxa-Easo zatiaren lanak 53 milioi eurotan esleitu ziren, eta egungo aurrekontua 139,4 milioi eurokoa da. Donostiako metro-pasantearen... [+]
"Gasteiztik egin ezean, ez da egingo", adierazi du PSNren bozeramaile Ramón Alzorrizek. Kontra azaldu dira Geroa Bai, UPN eta PP.
2.000 milioi euroko kostua izango dute AHT Madrilekin eta AVE trenarekin lotzeko aurreneko lanek. Asteburuan egin dute manifestazio bat Iruñean, AHTa eraikitzeko obretako esklabotza-baldintzak salatzeko.
Abiadura handiko trenaren aurkako manifestazioa egingo dute Iruñean larunbat honetan AHT Gelditu plataformak deituta, 12:00etan Diputaziotik abiatuta. Castejon eta Iruñea arteko trenbidearen eraikuntza lanek aurrera jarraitzen dute eta Espainiako Garraio... [+]
Abenduaren 20an Eusko Jaurlaritzak planaren behin-behineko bertsioa onartu zuen eta gaitasun “baxu eta ertaineko” eremu ugari gaitasun “ertain eta altukoak” bezala ageri dira orain.
AHT Geldituk Nafarroako Abiadura Handiko Trenaren obretan lan esklabotza egoerak daudela salatzen duen lekukotza eskandalagarria jaso ondoren, obra horiek sustatzen dituen Adif sozietateak publikoki erantzun behar izan du: "Gezurra dira".