Jaso dugun hezkuntza ereduak arrasto kaltegarri handiak utzi dizkigu. Zoritxarrez ez da lehenaldiko kontua. Honen kalteak norberaren azalaren barruan eta kanpoan ikus daitezke. Barrura begira, sortu duen gaitz handienetakoa identitatearen odolustea da, eta beraz, ziurtasun eza, beldurra eta oinaze pertsonala. Kanpora begira, harremanen kalitatean izan du eragin zuzena; barruko jatorrizko kalte pertsonal hori gaiztotuz. Norbanakoen benetako gogoak estalita egonik, artikulatzen diren harreman logikak ez dira oinarritzen zintzotasunean. Giro toxikoak erditzen dira gizaki ahulen eta gizaki perbertsoen topaketatik. Hau da, jaso dugun hezkuntza kaltegarriaren ondorio dramatikoena menperatu/menperatzaile dinamika da. Ez dakigu garbi zein den ahularen egiazko gogoa eta marrazoaren ezkutuko helburua. Honi beste zailtasun bat eransten zaio: menperatzaileak edozein girotan agertzen direla eta mila mozorroz jantzi. Urgentzia gorria du hezkuntzaren eraldaketak. Hezkuntza txarraren autoretzatik oso eragile gutxi libratzen gara. Hurrengo urtetan, Euskal Herriak benetako beste erronka bat du lehentasun zerrendan (baina goialdean).
The time has come for us to enrol in schools in the Basque Country for the 2025-26 academic year, and in many homes the youngest of the household will take a new step soon, in September, which is schooling. Proud of the Basque Public School The members of Topagune are firmly... [+]
Since the adoption of the new Education Law for Álava, Bizkaia and Gipuzkoa, we are hearing/reading again and again that education will be free from now on. We have listened to different actors, including the Department of Education, and in the interviews we offer to the media,... [+]
At the beginning of the month he did III. Congress in Pamplona. It is said to be the “ordinary congress” that serves to draw “non-ordinary conclusions”, or at least that is how they have received Zutunik in the paper, proposed by the leadership and unanimously approved... [+]