Aldizkari honetan, azken hilabetean, Nafarroako ikastetxeetan jardunaldi motaren inguruan egondako eztabaidak jaso dira; aurkako zein aldeko iritziak. Bozketak amaitzean, Hezkuntza departamentuak zein irakaslegoaren zati handi batek, ordea, ez dute planteatu zer egin bozketen ondoren gelditu den egoeraren aurrean, alegia, hezkuntza komunitate askoren haustura gertatu dela.
" Ikastetxeen jardunaldi motaren inguruko bozketak amaitzean, hezkuntza komunitate askoren haustura gertatu da "
Eztabaidarako denborarik gabeko bozketa hauek ikastetxe askotan guraso taldeak zatitu dituzte, zuzendaritzak alde batekin edo bestearekin posizionatu egin dira eta elkarrekin lan egiteko asmoa alboratu dute. Lan eskubideak bozketa hauen bidez bideratu dituen irakaslegoaren isiltasunak itzultzen digun oihartzun esanahi gabea gogorra da ere.
Zer dago, orduan, hilabete hauetan bizi izan dugunaren atzean? Eztabaida faltsu bat, existitzen ez zen problema baten inguruko eztabaida. Gaur egun, Nafarroako Hezkuntza-sistemak berdintasun asmoa duen aldaketa sakona behar badu ez du denbora galdu behar jardunaldi ereduen inguruan ika-miketan (are gutxiago gardentasun eta zuzentasun baldintzarik gabe). Itunpeko ikastetxek jasotzen duten dirutza edo hizkuntza-ereduen arteko bateragarritasun ezarekin batera, segregazioa eta klasismoa dira Nafarroak dituen arazo garrantzitsuenetakoak. Ez dezagun denbora galdu gure aurka bueltatuko diren erabaki indibidualista eta neoliberaletan eta bidera ditzagun energia guztiak gizartearen beharrak landuko dituen hezkuntza-sistema publiko berri bat pentsatzen, mesedez. Zenbat eta gehiago galdu, orduan eta azkarrago pairatuko ditugu gizarte baztertzaile honen ondorio latzak.